Tisdag 4e maj!

Dagen börjar med att jag går upp 2 timmar för tidigt för jag är van vid att börja åtta på tisdagar, eller jag börjar alltid 9 när jag har kärnveckor och varje gång har jag lyckats pricka att gå upp för tidigt för jag tror jag börjar 8.

Idag går jag i skolan sen blir det att skynda sig på in till träningen eftersom jag måste köra gänret nu det är typ bara 3 och en halv vecka kvar tills föreställningen dvs. 7 träningar på steg numret innan det är satt och det är väldigt lite med tanke på hur komplicerat stegnumret är. Det är svårt och man måste verkligen vara koncentrerad för att man ska kunna utföra det utan några risker för att tappa, tappa balansen osv.

Jag ska även plugga gänret när jag kommer hem vid 9-halv 10 ikväll så jag blir klar med allt nu innan vi slutar.
 
börjar un , tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket nu,kämpa på. Kram mamma

2010-05-04 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0