6maj

Tjenixen.
Jag uppdaterar inte lika ofta längre, and I'm sorry! Men jag har ingen direkt tid nu enda gången ja kan göra det är när jag är i skolan. Men men vi börjar med dagens outfit. no picture som vanlgit men ändå;

Klädsel;Jeans, randig lacoste tshirt och svart kofta.
Hår: Utsläppt och lockit
Skor; Ett par converse liknande tygskor.

Rätt softa kläder idag alltså. De är nice!

Men nu sitter ajg i skolan igen väntar på att Anna-Karin ska komma och ha genomgång på någon epok i literatur historia. När vi hade literatur historia i Engelska B tyckte ja de var hur tråkigt som helst me nu tycker jag det är intressant faktiskt. Det enda som är det jobbiga är Anna-Karin är så jävla snabb när hon pratar så man måste snabb med att dokumentera för nu får man inte powerpointsen längre.

Slutar 11 idag, då drar jag ner till cng och äter lunch, sedan så får jag skjuts av Daniel och Adde in till stan så strosar jag runt där ett tag innan jag ska träffa koffa klockan tre eller fyra då jag ska äta på paus med honom sen efter det så ska jag träna, idag är det hårdträning, det menas med att torsdagar och söndagar är de jobbigaste dagarna när jag ska träna på cirkusen, sjukt jobbigt!
Nu börjar vi tjign!

Kommentarer
Postat av: mia

http://maarialiksom.blogg.se/2010/may/saljer-har.html#comment



om du är intresserad av löshår :)

2010-05-10 @ 12:35:59
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0