12 Maj (Onsdag kväll)

Hejsan, usch jag måste verkligen bli bättre på att blogga, men det rä så mycket just nu så det finns typ inte tid till något känns det som Men nu är det skönt med fem dagars ledigt iallafalll, man får älska röda dagar :D

Idag har jag vart i skolan, tränat på gymet körde pass med Annika , Flowin aaaaaaaaaaas jobbigt var det. Sen så åkte jag och simma/sola med Erica och Matilda, vilket var väldigt trevligt Tycker om de tjejerna! Sen åkte jag med mamma hem åt lite mat och sen bussen till stan för att träffa Hannes. Vi såg på bio och det var riktigt trevligt, vi såg Terror på Elm street ( Freddie Krueger). Världens sämsta slut var det och jag hoppades på att den skulle vara värre än den var. Visst den var väl äcklig och jag hoppade till nästan hela tiden , men det var inte för att den var läskig som jag ville. Det var bara för det spruta blod hela tiden haha.

Imorgon ska jag även träna liksom som jag gjorde igår och idag så som sagt imorgon och på söndag med. sen samma visa om igen och Hannes åker till Italien på lördag i ett par dagar! Det kommer bli tomt :(

Men nu ska jag dra på en film och sedan ska jag nog sova tror jag, ska sooooooooooooooova länge :D


Det här är en av vimmelbilderna från otten i fredags. Till vänster: Mija, jag, Micke, Robbin, Catta och Line. Måste säga att den här bilden är nog den snyggaste jag sett! HAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0