LATER

Nu har jag bakat mina muffins, de blev precis lika goda som igår så nu kan ja och pappsen svulla på vögen upp till Arlanda.

Dem ser inte mycket ut för världen men de är dem! Tro mig, sjukt goda! :)

 

Sen har jag även legat och gosat men Zacko, Kristers hund, dvs min mammas sambos hund! Hur mysig som helst!



Nu väntar jag bara på  att pappa ska ringa och säga att han kommer och hämtar mig så vi åker till arlanda sen :D wiiiiiiiiiiiiiie! och min pappa är smart är han!! Han bokade flygstolar ganska långt bak så vi har as nära till Toaletterna och de är ju rätt populärt eftersom vi ska flyga i 12 timmar så lär man ju bli nödig någon gång iallafall hahah, jag känner att jag verkligen har mycket att skriva om nu, men men :D Jag slänger in några fler bilder sen festen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0