9mars

Dagen före födelsedagen! Jag vet det var 5 dagar sen jag uppdaterade.
Nu sitter jag i skolan, ovanligt va! Jag har el nu och håller på och skriver om servomotorer, min grupp ska fördjupa sig i det till redovisningen som är v.12 men den kommer jag att missa :S så ja kommer få någon mer uppgift från elen att göra så ja ligger lika med de andra. Jag åker nämligen till THAILAND den 21mars och blir borta i 17dagar hur skönt som helst!!!! Pappa bokade resan igår och vi åker liksom nästa söndag helt underbar födelsedagspresent eller vad säger man!! Fast det tråkiga är att jag missar mammas 50års fest. Jag menar man fyller bara 50 en gång och Thailand står ju kvar liksom:/ Men jag hoppas jag kanske kan gottgöra henne på något sätt. Hon skulle i alla fall komma hem till mig imorgon efter jobbet skrev hon.

Om en timme och 20 minuter ska jag med bussen till stan för att träffa Eva. Det var ett bra tag sen jag gjorde det och vi ska ta en liten fika, trevligt!

Förövrigt så måste jag nog fortsätta jobba lite, men jag tänkte lägga in lite bilder från gårdagens lektion^^

Jag och CC :)

Fiso och CC :)

Fin bild som Fiso tog på mig!


Se så engagerad jag är. Det ser inte mycket ut för världen, men vänta bara!
Här jobbar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0