4 Mars

Jag må han leva, jag må han leva och ja må han leva ut i hundrade år. nanannanannanan Grattis skriver och säger vi till min pappa som fyller 49år idag!

Men men jag sitter i skolan och har precis haft ett g prov om hinduismen sen var det redovisningar och när första gruppen redovisa surrade först min telefon, sen lines och cc's och lite överallt i klassrummet och det stod : Jag klarade det ! För i helvete jag har körkort nu!!!! :-D :-D:-D:-D:-D  Det var från MIJA så grattis till Mija med.
Sen under samma lektion men lite senare började det surra runt i klassrummet igen och då står det så här i smset: Körkort!!! :D:D:D:D woho! Och det var från Stefan så vi säger grattis till honom med!! Snacka om att jag också vill ha körkort nu!!!! Så ja gick till körskolan idag och hämtade ut mina inloggningsuppg till datan där och till datan på nätet! Så nu ska jag ta och boka en dubbellektion med mamma så ska hon vara med första gången ja kör bil! Så ska hon och jag köra gärnet hemma! Jag menar ja är väl kanske rädd men vafan, man ska övervinna sina rädslor också! Senare så måste jag ju ändå köra bil och jag vill få det avklarat så fort som möjligt! då har jag större chans att få jobb och så sen med. Så jag satsar på körkort och till augustis slut ska jag ha det! Önska mig lycka till! Nu ska jag plugga och fatta att jag är i skolan även fast jag slutat helt otroligt! Aja nu ska jag gå! hejdå :)

Så här ser det ut i skolan just nu Jag sitter i sällskapsrummet förtillfället, Det känns som om jag är den enda männskan på hela jorden bara för jag har inte sett en glimt av någon männska på någon timme typ xD haha

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0