3 Mars

Det här är Simon Jakobsson och Jonas Tengvall som sitter och jobbar aktivt på denna lektion! Det är också bara vi tre i vår lilla grupp vilket passar mig utmärkt eftersom vi tre kommer så bra överens. Vi ska förbereda en muntlig redovisning om Hinduismens Vardag och högtider tills imorgon. Jag är klar med alla högtider iallafall och Just nu är killarna och hämtar kaffe, sen kommer de nog igång igen! Senare idag så ska vi ha idrott med. Om det är pass på gymmet kan jag nog inte vara med för då är det förmodligen bodypump eller något och ja har svårt att lyfta armarna över huvudet fortf utan att det liksom gör vääldigt ont. Men det ska gå över snart. Doktorn sa ungefär 10 dagar så och nu har det gått 7 så det borde gå över snart, men ja vill inte överanstränga ryggen heller så jag hoppas på tennishallen för då kan jag liksom styra mer själv hur mycket jag kan vara med och inte.
Men nu är det dags att plugga igen, för jag har prov i hinduismen imorgon med. Känns väldigt jobbigt att jag ska ha muntligt eng b på fredag med. Allt kommer liksom på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0