21MARS

Tjingeling, ja vet ja är nog väääärldens tråkigaste bloggerska med tanke på att jag inte tog en enda bild igår. Men förhoppningsvis lägger nog någon annan upp bilder från gårdagen som jag kan slänga in lite senare. Men jag kan säga att kvällen var riktigt kul iallafall. Till en början var de väl lite segt med tanke på att jag bara kände koffa och emma och inga andra. Men sen när man väl kom igång och dansa och sådär så blev det ju mycket roligare :) Dock fick jag typ en ciggfimp, den va inte min, ja fick den dära askan på min hand så ja har vääääärldens största blåsa nu. Eller aah asså den känns stor i alla fall, och den gör skit ont! Men innan ja och Koffa stack till festen så bakade vi choklad kladd muffins, huuuuur goda som helst så vi tänkte men vi tar med oss dem så äter vi dem under vägen. haha men ja blev typ proppmätt efter attha ätit tre stycken redan, så vi bara men va tusan vi tar med oss dem dit, sen efter någon timme eller något fick Emma smaka än , hon bara shiiit va goda dem är. Så började resten också och ville ha muffins haha :D Klockrent!
Nu ska jag baka fler sånna muffins för ja vill ha med mig på flygplatsen, dock är det förbjudet på flyget men men. :(
MUFFINSBAKARTIME !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0