20MARS

Nu är det inte långt kvar, imorgon åker ja !!!! Det inviger jag med 18års fest ikväll hemma hos Emma i lilla plutt åby :D Shit ja är sjukt taggad måste jag säga. Känns som en evighet sen jag festade. Hoppas det bara kommer mycket folk så man kan dansa. Pinsamt och dansa själv ^ Jag kommer gå dit med Koffisch också så ska jag försöka ta några bilder med så kan jag uppdatera imorgon innan jag åker. Förmodligen så slänger ja upp lite bilder innan också, typ min outfit. Någon bild på min älskvärda lillasyster med som jag hoppas är hemma hos mig när jag kommer så jag kan krama om henne ordentligt nu innan jag åker! Gud vad ja tycker om min syster :) Eller mina systar ! :)  Nu ska jag gå, ska göra mig iordning inför att åka hem till mamma ;D Tjingeling! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att höra :) Jo det är bra här med, skönt med helg :)

2010-03-20 @ 13:09:49
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj nu blev jag inte alls avundssjuk ;) haha. Guu så skönt det lät. 3 veckor :)

2010-03-20 @ 16:28:06
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0