13 mars

Hejsan.

Igår var äntligen friluftsdagen som jag och några i idrottsgruppen planerat. Det var en dag i Romme och de som inte följde med dit fick bada och bowla.

Det sjukaste är typ att det började sjungas och sånt i bussen för de ville ha lite stämning. Halva bussen blev sur och andra halvan glad. Sen skrev henka olsson jobbiga och fula personer förstörde resan då skrev ja vare pga skönsången då får ja tillbaka stick Tjäder. VAFAN det var ju pga mig och några få till som de överhuvudtaget kunde åka till Romme, seröst! Man får stå ut me lite ibland. Dessutom sjöng faktiskt jag med men det var bara i början men jag tröttnade också sen eftersom att jag ville sova, men inte fan går ja och skriker hållkäften och surar för det. De är väl bara bra om de sjunger och livar upp bussen lite. Shit ibland undrar jag vad folk tänker, om de bara tänker på sig själva eller om de verkligen försöker ha roligt. Dessutom kan man tröttna på människor de är helt okej. de är vanligt att man gör det. Då får man säga till men det beror också på vad det handlar om. Sen finns de dem som inte heller bryr sig när man säger till, det kanske var därför just dem som sjöng inte lyssnade på er denna gång eftersom några av dem som sa till aldrig lyssnar dem som faktiskt sjöng.

Sug på den ni!

 

Men men förövrigt bussresan hem med glada och sura personer så var romme resan bra. Jag är dock fortfarande feg och vågar inte åka svarta backar. Sen tog jag det lite lugnt i backarna som jag åkte med me tanke på att jag fortfarande har ont i ryggen. Men ja åkte iallafall röda och blå och såklart gröna. Men nu måste jag gå. Jag ska till Malmslätt snart, återkommer senare eller någon annan dag tjing!

 

 

GRATTIS CAROLINA MATTHYS PÅ 18ÅRS DAGEN !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0