1 mars

HEJSAN !!!
Idag är det ingen vanlig dag för det är MIJA OLAHS 18års dag, stort Grattis till dig och ledsen att jag inte kan vara med på fredag men vi får festa någon annan gång tillsammans jag fyller ju trots allt om 9 dagar så då kan vi fira tillsammans!

Förövrigt har faktiskt dagen varit rätt bra förutom att jag sög på engelska b idag :S fattar ingenting av eng b literatur historia vilket gör det ännu tydligare att jag måste plugga till det. Men det är så svårt att koncentrera sig och det är fruktansvärt tråkigt med så det gör inte saken bättre. Jag fattar knappt hälften av det som står i texterna. :S Men jag kan känna igen några av Shakespears pjäser eller vad man ska säga i alla fall och det är ju tur det XD Sen är det bara 8274148419249st som jag ska känna igen tills fredag, vilket innebär att:
Måndag: Plugga
Tisdag: ( ingen träning pga ryggen ) Plugga
Onsdag: Plugga och kyrkan
Torsdag: Plugga
Fredag: PROV och sedan förmodligen till min storasyster Louise för att spendera en natt där och sedan se hennes volleyboll match på lördagen. Den är klockan 13.00 i Kfum hallen, kom dit och titta! :)

Sådär ser mitt veckoschema ut och jag hoppas inte jag får mer läxor nu i veckan för nu börjar kärnveckan och jag vill ha hur mkt tid som helst på mig för att kunna plugga på detta aaaaaaaaaaas svåra prov.

Nu ska jag laga mat sen plugga! hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0