jobbet!

har absolut ingen aning om vilket datum det är så kan tyvär inte köra med min vanliga rubrik. sorry dudes!
Idag är jag dock på jobbet sitter inne i 35an med min lilla grupp, och den andra mellangruppen också dock, haha men de är lugnt de är lite roligt. Jag är inte helt frisk än, har fortfarande grov hosta och ont i halsen, men ingen feber så då tänkte jag att det var dags att gå till jobbet och tjäna lite pengar ! hahah :) Jag är piggare idag och på så sätt mår jag bättre. Fick dock reda på att mitt gym kort gått ut, då blev jag inte lika glad eftersom jag planerat att gymma med Lewin hela sommaren :S Vår idrottslärare som jobbar där sa att de skulle gå ut i augusti när vi började men nej nej! :S skapligt sur är jag nu!

dags att fortsätta jobba !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är bättre nu. Kram mamma

2010-06-18 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0