5 juni

Hejsan
Dagen började med att pappa och jag åt frukost ute på altan i solen hur skönt som helst, Nu är det verkligen sommar känner jag, väntar bara på att vattnet ska bli lite varmare så man kan bada med.
Sen kom mamma vid 12 tiden och så åkt vi in till stan för att fira morfar som fyllde 88år idag, helt otroligt och han är fortfarande på benen, visst det går väl inte lika fort längre när han pratar och går men han bor fortfarande hemma, han har parkinson och jag är jättestolt över min morfar som fortfarande håller ut så bra som han faktiskt gör. Dock tror han nog att han är sjukare än vad han är ibland... men men.. Sen när jag och mamma åkte hem så började ratten i bilen skaka hur mycket som helst och bilen ville inte riktigt köra som mamma ville och massa men vi tog oss i alla fall till shell hemma i skärblacka och då fick jag ringa pappa för mamma vägrade köra en meter till och det var ju smart det för hade vi tagit en högersväng till hade däcket åkt av. Det var nämligen så att Krister meckade med bilen igår och jag fattar inte varför han gjorde såhär han måste haft hjärnsläpp eller nåt, för han hade bara satt dit en av fyra bultar och inte ens skruvat åt den ordentligt så han satte egentligen mammas, mitt och vår ena hunds liv på spel. Tänk om det åkt av när vi var på bron till exempel eller på motorvägen vi hade ju vart världens trafikfara. Men min pappa kom och skruvade dit lite så att hon iallafall kunde ta sig hem. Sen så åkte jag till Erica och hon, jag och emma gick ner och handlade på ica för vi skulle grilla hemma hos Adam. Det blev la trevligt dock köpte jag färdiga revbensspjäll och erica köpte en färdig grillad kyckling haha så de blev inte så mycket grilla för oss eftersom vårt redan var klart men men, det var iallafall väldigt trevligt. Väldigt lyckad dag måste jag säga. ;D Vad vi gjorde mer kan jag inte säga eftersom det är bland annat Pelles studentpresent;D mohahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0