1 Juni

Hejsan, Min dator håller typ på och kraschar och på så sätt har jag haft svårt med att komma åt internet. Så jag kommer inte att blogga lika fota längre, och det kan man se genom att mitt förra inlägg är waaaaaaaaaay back.

Aja nu har jag vart sjuk sen i torsdags och det är lite sådär. Men nu börjar det släppa lite. Jag ska till skolan imorgon, vi har idrottsdag som jag och resten av idrottsgruppen har planerat så jag måste dit, Det är även restvecka nu så jag jobbar med resterna hemma så får vi se om jag hinner klart. Jag går till skolan på torsdag med så jag får hjälp med det sista. Fast om jag blir kalr med allt idag så är jag ledig torsdag, och fredag är jag ledig på!

I söndags hade jag min tredje föreställning sen jag började cirkusen vilket innebär att jag redan har gått 1 och ett halvt år. Tiden går så fort! Jag har sjukt roligt på cirkusen och alla människor är så roliga att umgås med. Föreställningen gick jättebra, eller iallafall fyra föreställningen , den första var inte Sanna med på och det innebär att många saker var inte med som skulle vart med, ex stegnumret och mågna saker i stora pysamid. Men det löste sig ändå fast andra föreställningen blev sjukt bra :D

Nu har även mamma, krister, erika och jag flyttat från Åby, vi bor nu i Ljusfors typ, en bit utanför Skärblacka. Förut var jag tvungen att ta bussen som gick 45 minuter tidigare än den i skärblacka för att kunna hinna till skolan i tid, men nu kan jag ta en som går en kvart senare istället, sjukt skönt:D

NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA PLUGGA SÅ JAG HINNER KLART! HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0