bilder från grillkvällen

Jag har tappat bort kabeln till min kamera igen men Line var snäll och skickade några bilder till mig det är från både hennes och Mathildas kamera . Gå gärna in och titta på mina fin fina tjejers bloggar också. De är betydligt mycket bättre på att uppdatera än vad jag är haha. Mijas blogg: Mijaslife.devote.se, Lines blogg; Lijne.devote.se, Cattas blogg; Cathauiina.blogg.se, Mathildas blogg; Owcrap.blogg.se.

Från vänster: Jag, Catharina, Matilda, Mija & Line (:


Mija&Catta (:


Det här är Catharina :D


Line och Catta
 

Line (:


Här har vi söta Matilda (:


Här spelar Mija wii (:

Det var alla bilder just nu, Ska leta som en galning efter kabeln så hoppas jag få in bilder senare eller imorgon. Jag ska även på filmkväll ikväll hos Adam med Erica Emma och min kära pojkvän Marcus. :) Ska även försöka fota lite då :) puss puss hörs sen. (:


Kommentarer
Postat av: Mija

det var en urrolig kväll stumpan :)

2010-08-02 @ 18:36:20
URL: http://mijaslife.devote.se/
Postat av: Lisbeth

Hej Jenny



jag har också en blogg, titta in om du vill någon gång.



kram Lisbeth

2010-08-24 @ 16:25:14
URL: http://dreamscapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0