6Juli

Hallojsan!

Tänkte att idag kan jag nog skriva ett lite längre inlägg om vad som hänt på senaste tiden.
1. Jag och Hannes träffar inte varandra längre. De slutade vi göra för ganska länge sen.
2.Jag, Henrik Kuula och Simon Sandström hade en riktigt kul kväll på parkskolan, då vi klättrade i klätterställningar och tog oss igenom små däck och sånt. Jag vet vi trodde vi skulle pajja allt men allt höll SOM TUR VAR! Min mamma jobbar där så vet inte hur jag skulle kunnde berätta för henne, att jag och mina kompisar som är ala 18år råkade ta sönder deras lekplatser hahaa lite kul ändå XD^^
3. Min midsommar var helt okej även fast jag inte är så stort fan av just midsommar så var den bra faktiskt. Den firades i arkösund, i husvagn med pappa. Vi träffade dock hans kompis sTefan som vi alltid är ute och seglar med sen träffade vi stefans jobbarkompis som hade me sig en kompis också vars syster hade säsongsplats på campingen som vi bodde på, så vi firade med dem, där träffade jag en tjej som heter Linn, helt underbar tjej! Trodde hon var mycket äldre än vad hon var hon började nian hahha xD så när jag tar studenten går hon ut nian och tar klivet in i gymnasiet :) men märkte ingen skillnad åldersmässigt på oss två, utan varandra hade vi nog inte haft alls kul. Sen träffade hon och jag Adam och hans tre kompisar, Hannes, Linus och Marcus. Adam var hos marcus i hans sommarstuga, med hannes och Linus också då såklart. Marcus var trevlig och kom fram och hälsade och grejjer(: men kvickt så gick jag och Linn där ifrån eftersom vi skulle till Stefans båt. Vilket var lite synd eftersom vi gärna hade vart me de lite läängre. Men sen kom Christer en kille från stan som jag har pratat med i fyra år på msn och de är inte förrän iår som vi sågs första gången hahah, de är lite kul ^ Vi hade riktigt roligt :D satt bara ch snackade och hade trevligt.
4 Sen nu den här helgen som var så gjorde jag inegn speceillt på fredagen men på lördagen åkte jag och Carro till mårängen och sola och bada och på kvällen skulle bara Gustav komma först så skulle vi grilla, men Hannah, erik och hannas tvilling Daniel kom och grillade också. Vi hade det ritkigt trevligt. Carro var hos mig redan när de kom med, men hon hade redan ätit och som hon är ett fotbollsfreak så kollade hon självklart på matchen som var då. Sen efter maten kom erica, pelle, Adde och Matilda också så vi var ett par stycken hos mig, Men de är så mysigt när man bara kan sitta ute på altanen och inte göra något speciellt utan bara prata och hade mysigt! Det var verkligen en härlig känsla specieltl när man gör de med dem som man verkligen tycker om, Som de som var hos mig var några av mina allra bästa :)

Och sen på söndagen så var jag med Caroline hela tiden, vi låg ute och sola på altanen och sedan så åkte vi in och såg på Eclipse på bio, Så en bättre helg hade jag nog inte kunnat ha, Sol, bad och grillning vad kan bli bättre?

Nu på fredag är det time för utgång igen, det var rätt länge sen nu, jag tror det blir otten och inte hugos denna gång . Jag ska ut med mina tjejor från skolan sen kanske Emma också sjukt kul ska de bli :) Sen på lördagen bär det av mot motala eftersom att Erica och pelle ska campa där så tänkte vi att nu när adam fått körkort kan vi åka dit, han jag emma och kanske macke med :) Skulle vara trevligt iallafall om inte marcus följer med så åker vi tre iallafall :D men nu back to work efter ett riktigt långt inlägg men  som sagt jag får väl skylla mig själv på att det blev så långt eftersom jag inte uppdaterat så mycket nu på senaste tiden.

vi hörs tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0