5 juli

Ny vecka = nya barn på itskolan ^ skänt att det är sista veckan sen ska jag bara bada och sola om vädret tillåter :) Jag ska uppdatera mera jag lovar, när jag får tid igen så ska jag skriva om midsommar och allt och slänga in lite bilder :) Jag ska iallafall säga att helgen som vart nu har vart dne bästa på länge, har haft så underbart kul. Var även och såg Eclipse från the twilight saga igår med och den var riktigt bra och jag är ändå inte så stort fan av den serien men den var helt klart sevärd. Back to work nu, för nu har vi delat ut datorer så nu är det på g att starta alla och hjälpa alla, de är lite svårt första gången som sagt^
tjing!

Ps. Om ni vill titta lite hur det går för oss så kan ni gå in och kolla på www.cng.se så kan man klicka in sig på itdagarna , där ligger bilder, vi är grupp 2 men grupp 2 och 3 samarbetar lite så det ligger bilder på båda grupperna. så ni kan alltså klicka in på grupp 2 och 3 för och se bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0