25/26 Juli

Imorgon/idag den 26 juli ska jag och min lillasyster till Kolmårdens djurpark, ska bli riktigt roligt faktiskt. Vi hittar aldrig på något tillsammans så de här sak bli riktigt kul. JAg tar självfallet med mig kameran och nu har jag hittat sladden med så jag kan överföra bilder, Kommer komma bilder från grillkvällen, midsommar, bilder på min kära pojkvän Marcus och massa andra bilder och så självfallet från kolmården, Så det kommer bli en rejäl bildbomb :D
Ska bara säga med att om 5-6 dagar så åker jag och bästa Sofia Karlsson till Taizé med :d helt underbart dock kommer det blir riktigt jobbigt attinte träffa marcus förrän den 10 augusti, han jobbar i arkösund och bor där under somrarna så sist jag träffade han var i fredags och det var sista gången innan frankrike riktigt sorgligt :/ Men puss till mina bästa vänner som stöttar mig i allt vill bara säga att jag älskar er och ni vet vilka ni är :)

GODNATT från en glad jenny! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud va söt du är Jenny :)

2010-07-26 @ 11:52:34
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0