11-07-10

Hejsan, Det blev inget Motala igår, vi åkte och bada istället och vid 7tiden så åkte vi till arkösund och var med Marcus, Linus och någon mer. Det var riktigt trevligt förutom att jag råkade trampa på en snigel i mina sandaler så jag fick in den under tårna, och så såg vi en orm också. Jag är inte direkt ett jättestort fan av ormar. Har en sjuk fobi för de faktiskt. Det har blivit bättre efter att Gustav har en orm, Så den kan jag iallafall vara i samma rum som nu. Men men, När vi var i Arkösund var min plan attt bada med dem andra, men när jag väl kom dit blev de ju skitkallt i luften och jag började frysa så de blev inget bad för mig förutom för mina fötter, tyckte de behövde tvättas efter den mosade snigeln. haha. Men sen gick vi runt lite och bara hade de gött. Efter att jag och pappis campade i arkösund så är jag helt förälskad i de.

Bilder kommer komma senare idag eller imorgon tror jag, det beror på när jag orkar lägga in de på datan hahah;D
Nu ska jag sola och försöka få lite färg på benen,  byeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0