10-07-10

Hejsan,
Igår var några av mina favorittjejer hos mig, de va riktigt trevligt och mysigt, vi grillade (Line=grillmaster) och så spelade vi lite wii och bara hade de mysigt. Men mycket disk blev det men allt är snart borta typ. hahha pappa lär väl bli galen om han kommer hem så är det så mycket disk som de va förut. Så de var bäst att ta bort det så fort som möjligt haha:) Aja idag skulle jag emma och adam åkt till Motala och hälsat på erica och pelle som campade där, men de tyckte de va tråkigt där och de fick knappt sova nåt pga av fullisarna runt omkring så då åkte hem tidigt idag. Det blir istället arkösund ikväll till Marcus. Så de kommer bli trevligt :) lägger in bilder och uppdaterar senare eller imorgon jag lovar:)

Kommentarer
Postat av: Line

Yeah, var en riktigt trevlig kväll som måste göra om :) annars var ju jag grym som grillamster ;)(y)

2010-07-10 @ 14:28:45
URL: http://lijne.devote.se
Postat av: Jenny

Det var det! Det var kul att ni kunde komma till Skärblacka också, nu har ni sett hur jag bor :) Du var grym som grillmaster ;D

2010-07-11 @ 12:54:15
Postat av: Mija

Jaa tack så mycket för en urmysig kväll :)

2010-07-12 @ 07:35:09
URL: http://mijaslife.devote.se/
Postat av: Matilda

Det var så kul, de får vi göra om igen snart! :) älska Wii, vi får ta de typ när skolan börjat så alla är hemma samtidigt!

2010-07-26 @ 11:52:04
URL: http://owcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0