Later

Dagens promenad är med avklarat. Jag gick med Mamma kan man väl säga. Mamma och Baloo. Krister gikc med oss en bit men sen ville han gå hem igen, LATMASK!!!! :D MEn just det. Maten var underbart god. Mamma sa tom " Man behöver inte säga att med lite träning blir det bättre, för de här va riktigt gott faktiskt. Du har lyckats Jenny" Ser du Pappa ( om du läser ) Jag kan laga mat! Jag har nog ett dussin maträtter som vi ska äta när jag kommer hem till dig igen. Du är plånboken! Puss till dig!

Nu ska jag duscha och sedan försöka få lite sömn. Måste vända tillbaka dygnet nu, annars blir det svårt att somna på måndag och jobbigt att gå upp för skola på tisdag. Det vill vi icke. För på tisdag är de gymmet som gäller efter skolan!

----------------------

På bilden nedan så ser ni min vackra syster Louise. Hon utbildar sig till brandsoldat/brandkvinna nere i skåne. Hon är tuff, träningsnarkoman, jävligt envis, elak och allmänt jobbig ibland. Men vet ni vad Jag älskar henne hur mycket som helst och jag skulle kunna gå genom eld och vatten för henne. Hon är min förebild i livet, jag ska dock inte bli brandman. 

Jag älskar dig Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0