LATER

Som sagt, ja åkte till lilla Carl-Adam mitt ute i herstaberg, och de va sviiiiiiiiiiiin kallt och gå XD Men som sagt, de va la trevligt. Lägger in några bilder i slutet av inlägget.

Sedan när ja va inne i resecentrum och skulle byta buss till 430 vem ser ja inte där. Jo Eva Bengtsson. De va något fruktansvärt roligt att få träffa henne igen.   sen övervägde jag att åka in till centrum igen för att ta pendeln till linköping och hälsa på Gustav men de blev inte så. Så nu är jag äntligen hemma och är jättetrött och ska se en film  snart :d NaTTI!

Calle står och vispar grädde ;D




Resulatet, och det finns inte ord för hur fin den här tårtan blev.
Ja, vad kan man säga. Jag och Carl-Adam är mycke stolta!

Kommentarer
Postat av: bebst

vart den god?

2010-01-30 @ 22:48:50
Postat av: julia

hej, hoppas att allt är bra med dig idag :)

2010-01-31 @ 15:01:27
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo då, den smakade bra.

Allt är bra med mig , men vem är du Julia?

2010-02-05 @ 23:59:09
URL: http://jennytjaeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0