Later.

Hejsan!
Nu efter träningen har jag huuuuuuuuuuur ont i halsen som helst. Bara för att jag låter normalt kan jag faktiskt fortf. ha ont i halsen.  Usch känner mig verkligen inte kry. Jag träffar nog bara erica på lördag sen blir ajg nog hemma resten , förmodligen träna me på söndag.
och apropå träning så gick det riktigt bra idag på min. Dock att jag hade huuuuuur mycket träningsverks om helst i magen från igår, men det gick bra och jag orkade mer än vad jag trodde och fuskade inte en enda gång. Brukar göra det på tåhävningarna bara för jag inte vill ha större vader för mina är gigantiska! ja kan inte ens ha stövlar! :( Sedan brukar jag även på armhävningar, brukar göra 15 och inte 20 xD men idag så :D Idag gjorde jag all styrka trots 2 timmar träning innan, trots att jag redan var helt slut efter första träningspasset. JAG ÄR STOLT!
Jag vet inte om jag är tillräckligt kry för att gå till skolan imorgon. Kan kännas så med bara för att det är matte till klockan 12 från klockan 8. Men usch. Jag får ju ändå ingen hjälp och jag kommer ingenstans så de känns så värdelöst. Jag är sjukt trött efter elveckan och jag har ont i i hela kroppen ( träningsverk överallt, utom knät, eftersom jag skadade det). Det blir nog en sitta hemma helg tror jag. Ligga och glo tv är bra de med! :) Gustav har dock frågat mit om jag vill komma till honom imorgon och hmm de lockar faktiskt, skulle dit och glo film och snacak lite , De skulle va rätt nice och få komma bort en sväng de kan jag ju inte förneka men men. Allt detta får vi se imorgon^ För nu måste jag sova! Tjingeling :)
haha nu när jag läser egenom detta inlägg inser jag hur förvirrande det är. Jag hoppas fram och tillbaka och ballbalba.. Men i alla fall. Bara för att jag har så himla ont i kroppen så lägger jag ut den fina bilden på mig och grannkärringens rullator! Jag låna den lite mohha , schyyyyyyy säg inte till någon :)
(och jag lovar jag lämnade tillbaka den)
TJINGELING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0