Later

Senare nu då. Klockan är 22.22..

Internet är äntligen fixat. Känns helt underbart!!! Jag och pappa som trott att de va rautern som kopplade ur nätet hela tiden men de va modemet.. x) Aja , jag tänkte iallafall lägga upp lite bilder från helgen då jag och Hanna var hos Gustav och lagade mat och bara hade allmänt kul. Det var ritkigt trevligt och förmodligen så ska jag till Gustav i helgen igen, Denna gång har jag funderingar på att slagga över för de är så jobbigt att åka tåget hem sen på kvällen. De tar fruktansvärt lång tid, speciellt när man är trött och då kan jag lika gärna sova över och åka hem på morgonen. Sen är det bara roligt och vara där. Det enda han verkligen inte får göra är och ta fram ormen när jag är där. Då går jag seriöst hem.

Aja här är alla fina bilder ;D

Gustav är detta. Han skalar potatis och han är som en jävla kines på de. Sjukt snabb.


Självklart en bild på mig och Hannah med. Vi tar alltid en bild på oss från varje sak vi gör tillsammans! :)



Jag fick uppg. att smörja plankerna med olivolja, de va en mycket avancerad uppg. x)


Självklart är detta Gustavs plats. Hanna la en sax me för att hon tyckte de va så kul att
Han åt sin pizza me sax sist vi va där XD hahha




Lite vattenpipa blev det med. De va väldigt länge sen ja rökte det sist, och lugn mamma det var nikotinfri tobak!


Lite diamanten hann vi me också, de va länge sen ja spela, hade för mig att de va roligare än va de var. XD hahah :D



Avslutar med en bild på mig ;D NATTI!!!


TJING!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var en riktigt rolig helg och hoppas att det blir lika roligt nu i helgen då Marcus och Erik också kommer :D

2010-01-19 @ 12:33:32
URL: http://hannahromlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0