later

ännu senare :
Klockan är nu 01.56 och jag kom precis in från den lilla bilturen me Jonas och Martin. Riktigt sköjigt och man vet aldrig vad dessa killar kan hitta på. De tävlar om allt. Den ena ska alltid vara värre än den andra. Började med att Jonas tog av sig ena tröjan för han tyckte de va varmt, Martins komentar: Oj oj oj! Ja kan sitta i bar överkropp om du vill. XD Martin Tar av sig och sitter i bar överkropp xD Jonas : Att du alltid ska va värst. Jonas tar också av sig och så fortsätter de! Som tur var blev dem inte näck iallafallXD . Men hur som helst så snackade vi lite om bilkörning och då sa ja när får ja köra då! Hahaha Jonas: Låt henne få köra , Martin: Aldrig de är morsans bild. Jonas: Kom igen nu. Jenny: Jag startade en bil när jag var 12 sist de gick inte bra XD Martin : ALDRIG!
Slutar med att vi åker till ett ställe som var rätt lämpligt att köra på och jag fick faktiskt provköra och det gick jättebra. Förlåt mamma och pappa. Nu kan jag starta en bil köra på ettan och växlar någon så kan jag köra på tvåan med XD Fast innan ja skulle börja köra så va ja skiträdd så första starten gick inte så bra och vi alla tre skrattar som tre galna tuppar, och Jonas säger: ja tror aldrig jag sett någon som kör så dåligt.
Men sen gick de as bra och de sa de med, och ja är stolt! :D körde nästan i 20km/h !!!! :D WOW!
Hahah nej vars nu måste jag nog verkligen sova, ja ska ju till malmslätt imorgon så ja måste vara pigg. Ska dit och träffa Gustav och Hannah hänger på. Hon hade inget för sig så då kna hon lika gärna följa med.!
OCH VET Ni , just de. Det snackades lite om att jag, Hannah ev. Gustav och sen min mamma skulle ner till Värnamo nästa helg. Nu blir det inte så, och Erik kommer förmodligen upp hit istället. Marcus kanske hänger på, jag tror de lutar mer mot ett nej men det vore kul om han gjorde det.

Aja nu måste jag verkligen sova, men innan ja gör det så lägger ja upp lite bilder från i lördags! Tjingeling! :)

Jag&Hannah på vägen dit :)


Gustav( han som bor i malmslätt )


Marcus&Erik - Smålänningarna!



Hahah och så bilder från nattens biltur med Jonas och Martin XD
Man ser knappt Martin Fick ingen direkt bild på honom Han rörde sig hela tiden xD
Så detta är då Jonas + Martins armXD



Martin +skyddsglasögon från verkstaden, Pimp!  XD



De va de! NATTI! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0