8/9 Januari

Nu sitter jag här, natten till den 9 Januari. Klockan är 03.04 och jag kan inte sova, eftersom lägenheterna i detta hus är väldigt lyhörda så typ hör jag de över oss hela tiden. Låter som de håller på och flytta möbler precis över mitt rum , sjukt irriterande och Efter ett försök att sova på 40 min så satte jag mig vid datorn. Tänkte jag skriver detta inlägg och sedan försöker igen. Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag verkligen det är skiiiiiiiiiiiiiiiiit tråkigt att skriva blogg. Men har man inget annat för sig så går de an.
Men iallafall. Imorgon ska jag till mormor vid 11-12 någon gång så ja ska upp vid 10 och det känns som om jag kommer få väldigt mycket sömn, not. Antagligen så är det mitt eget fel också jag har ju vänt på dygnet helt. Fy på mig, och jag måste vända tillbaka det tills måndag. Men det kanske blir bra ändå eftersom att nu blir de lite sömn pch det innebär att ja kommer somna gött imorgon kväll då. Beror dock på när jag kommer hem till Hanna. För det är där ja ska spendera natten till söndag. För vi ska nämligen till Linköping vid 3 tiden och sedan vidare till malmslätt, vi ska nämligen träffa Marcus, Erik och Malmslätt där ( vet inte vad han heter ). Dock känner jag bara  Marcus , och hanna då såklart, sen innan. Vi har känt varandra sen jag va sju år. Det ni! Han bor lååååångt bort (Värnamo typ) och det är inte ofta vi kan ses, och jag ser verkligen fram emot att träffa honom imorgon.

Den här bilden har Marcus gjort på mig. Vackert va.
Jennybob :)

Nu ska jag försöka sova igen, önska mig lycka till.
NATTI!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0