7Januari

hejsan.
Tro det eller ej, Men Jenny Elisabeth Tjäder har gjort pannbiffar, Hemmagjorda! inte några som man köpt från konsum. Dock vet jag inte hur de smakar än. Det märker vi när mamma kommer hem. För då ska vi äta. Nu står de i ugnen och håller sig varma så länge. Jag ska snart börja steka lite potatis med och sen blir det brunsås och tomater på det. För vi är rätt fattiga på sallad nu om inte krister handlar hem det nu när han är nere i affären såklart :) Men jag är stolt. Men ja kanske måste steka några köttbullar från konsum för att Krister ska bli mätt, Haha XD Men men Nu är hundarna hemma, vilket innebär att efter maten så blir det promenad med Baloo förhoppningsvis om jag får för mamma. Jag har vart ute och gått med han rätt mycket nu så hon kanske vill göra det för en gångs skull eftersom det faktist är hennes hund. Det är vid såna här tillfällen jag verkligen vill ha en egen hund igen. MEn jag vet ju så himla väl att jag inte har råd med en, så det får bli när jag blir större. Jag har redan bestämt mig för vilken ras.
En tibetansk Terrier.

Den passar utmärkt till augility, Utställning och som sällskapshund. Helt perfekt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0