6 januari

Nu är de fullrulle för mig. Ut och gå varje dag. Ska snart ut och gå igen. Då blir det andra gången för idag.
Nu är det så att en viss mamma har sagt åt mig att röra på mig mer Jag tog åt mig lite förhårt kanske. Men de är ju som hon säger. Jag vill må bra i mig själv å på de sättet så måste jag fixa mig själv också. Hädan efter blir det gymträning och cirkusträningar något av det varje vardag, söndagar är det cirkus vilket innebär att lördag är vilodag. Men vissa dagar slutar jag tidigt och då kan jag göra både och, cirkus+ gym dvs. Vissa dagar på veckan måste man få äta sött dvs, lördagsgodis. Det behöver inte alltid vara lösvikt utan de kan även vara annat gott som jag tycker om något nyttigare. När jag är hos pappa ska jag även laga mat, de dagar jag hinner, och det ska vara bra mat. Då blir det både nyttigt och lärorikt.
 ja vet att jag har stora mål att nå. Men jag ger mig fan på att jag ska nå de nu. Allt för länge har jag gått och grubblat på att jag inte är smal. Nu blir de ändring på det. Jag skiter fan i vågen. Det är mätning som gäller. jag mätte idag. Allt förstora siffror om 14 dagar är det dags för mätning igen.
 Jag vill göra min mamma stolt och mig själv stolt.
Nu ska jag ut och gå med Baloo och Koffa. !
Tjing :)

lägger in en helbild någondag, så vi ser skillnaderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0