5/6 Januari

Klockan är över 00.00. så antar att de är den 6e januari då. Men men Idag/igår (5:e januari), och va krångligt de blev nu sak samma ja skriver som idag. :D Så idag har vi haft Kristers föräldrar hemma hos oss på middag, dock är inte krister hemma men de var trevligt ändå. De uppskattade maten iallafall och de va ju bra. Sedan har ja faktiskt vart ute och gått, trots att det var -20 grader. Jag var ute och gick nästan en timme med en jättefin och fakitkst väldigt lugn hund. Kan inte ens fatta att ja själv skrev det där precis, för ja brukar tycka han är vidrigt jobbig. MEn idag var Baloo helt perfekt. Kan inte bli mer än underbart. Imorgon (6e) så vet jag inte ritkgit vad jag ska hitte på här i åby. Det är sånt som märks. Men jag har bestämt mig för en långpromenad me Baloo igen. De va så skönt. Jag gillar ju faktiskt att vara ute och röra på mig men när man sitter inne så känner man bara neeeeeeeej ja vill inte gå ut, mne när ja väl är ute så vill ja nästan inte gå in. Nu är de dags att sova.
Tjing !

ps: Jag kan inte smsa eller ringa på min telefonlängre. Så om ni vill något får ni ringa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0