27 Januari

HEJ!
Jag tänkte börja me att lägga in en bild på en miss. Erika Wall

Förmodligen kommer hon vilja döda mig för bilden men de struntar jag i. Men men , hon fyller nämligen 13 år idag och är nu tonåring! Välkommen in i finn,hår,svett,stress och kort stubin perioden. Det är den period man aldrig glömmer. ( För er som inte vet så är denna söta flicka menade tonåring min sk "plastsyster". Ska jag vara helt ärlig har jag varken haft tid eller pengar till att köpa en present till henne. Jag skulle gjort det i måndags men då blev jag sjuk så förmodligen så blir de att göra det imorgon :) För det är ju inte varje dag man blir 13 liksom. GRATTIS!

Nu tänkte jag gå och se om jag hittar en panodil eller liknade för att sedan kanske kunna få i mig nåt att äta och kanske tom ta tag i disken, annars kommer mamma bli jättesur på mig. " Du har vart hemma hela dagen utan att ha diskat" ja , förlåt! Men ni kunde faktiskt ha sparat lite nyponsoppa åt mig med! Så de så!.
Aja tjing!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte svårt att koka 1 liter vatten till nyponsoppa samt att du hade köpt yougurt. Puss och kram från mamman

2010-01-27 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0