26 Januari

Hejsan!
Nu är jag hemma hos mamma igen. Skulle åkt igår men tänkte eftersom jag förmodligen skulle åkt till skolan imorgon så kunde ja lika gärna vara hos mamma. Men jag blir hemma en dag till. Känner mig verkligen inte kry än så jag ska strax gå och kurra ner mig i sängen me min egna dator och glo lite film. Har inget internet på den här hemma i åby. Men men. På torsdag är det säkert att jag går till skolan i alla fall. Det är kort dag då med och lite får man stå ut med även om man inte är kry. Men jag tänkte också berätta hur det gått för mig i tävlingen. Eller aa enda ja kommer ihåg är att nu när vi mätte oss så hade jag krymt 4 cm i midjan. Armarna var fortf. densamma. Men det kommer väl lite senare kanske. resten av måtten kommer ja faktiskt inte ihåg. Men jag hade krymt nästan överallt med lite iallafall och som mamma säger. Hellre gå ner lite i taget och ändra sina matvanor korrekt än att gå ner massor och sedan gå upp allt igen.
Nu ska ja kolla film!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: bebst

Häst

2010-01-26 @ 21:35:32
Postat av: jenny

inte ens kul Beast!

2010-01-26 @ 22:17:06
Postat av: Bebst

Jo lite kul

2010-01-27 @ 02:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0