25 Januari

Hej!
Klockan är 07.03 och jag har legat vaken några timmar pga att jag mår rätt kasst fysiskt just nu Så jag tänkte att jag kanske kan skriva ett inlägg och se om jag blir lite tröttare så jag kanske kan somna någongång. Det Känns som jag har feber och sen har jag ont i halsen med. Men enligt pappa var jag inte speciellt varm och tempen vill jag inte ta för vi har bara en sån man har i arslet känns inte sådär jättekul och man känner ju själv om man är kry eller inte. Jag skulle ha åkt med Erica till stan idag och handlat födelsedagspresent till Min "låtsas"syster eller vad man ska säga. Mammas sambos barn, Erika. Sen skulle jag ha köpt en tshirt från vero moda med. Men allt de där får vänta. Vi får se hur jag mår imorgon och om jag känner mig bättre då. Förhoppningsvis hoppas jag på att jag kan träna. För det vill jag verkligen men tränar man om man är sjuk blir saker och ting oftast bara värre.
Aja jag kanske skriver sen. Förhoppningsvis sover jag bort den här skiten nu För jag har inte tid med att vara sjuk och jag tycker äckligt synd om mig själv kan ja säga! Men det får man göra ibland! Men senare kommer mamma och ska hämta mig för nu blir det en vecka eller nåt sånt hemma hos henne.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va trist :( krya på dej

2010-01-25 @ 12:03:22
Postat av: Carro

Hej! Ja håret är precis som vanligt hår, det går jättebra att styla. Några har velat köpa det men sen har jag varit bortrest så det har runnit ut i sanden. Du kan få köpa det för 270kr, och då betalar jag frakten :)

kram

2010-01-25 @ 15:47:43
URL: http://tigercarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0