24 Januari

Hej!

Kom hem från träningen för ett tag sedan, Inte speciellt ansträngande träning för mig idag, förutom en sak. Är lite kass på att skjuta upp en person när den ska stå på mina axlar. Så det blev hårdträning på det idag. Fick gå 20 mattor med en person på axlarna och innan det så tränade vi på att skjuta upp och det fick vi hålla på me i typ 15 min eller nåt. Det låter kanske inte så ansträngade men det är det när man inte är så himlans tränad på de sättet.
Men på stora grupp träningen tränade några flickflack och salto och sånt men jag ville inte köra, så jag gick typ åt sidan tränade lite andra grunder inför flickflack typ. Känns säkrare med. Sen är alla som står i det där bältet man tränar i pinnsmala så ja vågar inte ens ta på mig det, för tänk om ja inte kan ha de liksom , ja kommer ju typ sluta äta och träna sönder mig sjävl eller nåt. Likabra att jag och mamma kör på våran tävling och jag loosar några kg på det sättet istället och så kan jag ställa mig i bältet när jag kanske känner mig säker i omgivningen och allt! Men jag tränade typ stå på händer och brygga sparka över och sådär, brygga sparka över kan ja gtyp 1 av 5 så det börjar komma. Men jag har ju mina mål liksom. Som splitt och spagat ska jag kunna innan 15 februari och jag vet att jag kommer klara det! Allt går om man vill! :)

Jag missade tåget efter träningen så jag fick skjuts av klara och hennes mamma + mimmi till kungsgatan så gick jag där ifrån upp till mormor och morfar och vem var där, Jo min morbror och Gudfar, Mats! Jag blev jätteglad. Honom träffar man inte varje dag eller varje år. Det var riktigt kul!

Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga på frågorna lite , engelska B literatur historia *yeeay* jag skriker av glädje. Men de är sånt som måste göras. !

Catjing!


Kommentarer
Postat av: Bebst

härligt plugga på

2010-01-24 @ 18:25:12
Postat av: Mia

Vad roligt :)!

Tyvärr har jag inga bilder när dom sitter på för att dom är ungefär 3 storlekar förstora.



Har du 30 i mått runt midjan och 32 i längden så bör dom passa på dig. Dom är ju köpta på Vero Moda och det är märket Only.

Om du är osäker om dom inte skulle passa kanske du kan gå till nån vero moda affär och testa byxor i den storleken i märket only.

2010-01-24 @ 19:12:03
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: stina

hej, tyvär är den såld

2010-01-24 @ 19:43:05
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Catta

Hej :) vilken fin blogg du hade! :D, Och söt är du också;)<3

2010-01-25 @ 09:18:43
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0