21 Januari.

mammas och min tävling ni vet. Jag är inte hemma hjos henne denna vecka och därmed får vi mäta nästa.
Nu sitter jag i skolan . Jag borde hjälpa till med pneumatiken men ja fattar noll. Jag har sjukt ont i halsen och jag ska sitta i skolan och häcka till klockan fyra och därmed ta en direktbuss till Norrköping för att sedan åka med 117 till Maxi och träna. Jag är väldigt trött, men jag måste verkligen träna. Igår hade vi egen träning på idrotten dvs. egen träning på gymmet. Jag körde gärnet och jag har upptäckt hur pass mycket vigare jag har blivit. Om en månad ska jag kunna gå ner i splitt och spagat. Än så länge kan jag bara spagat men det ser bra ut när jag tänjer splitt nu med. Jag har inte speciellt långt kvar nu. Känns underbart.
Slänger ut en bild på mig med nu när jag färgat håret och allt. dock vare några dagar sen , men som vanligt är jag pro på uppdatering.
TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0