2 januari

Idag är det den andre januari. Jag sov till 20 över 12 lite väl länge för att heta jenny tjäder. Men Det var bara stiga upp äta frukost och sedan packa för att åka till mamma. Så nu sitter jag här hemma i åby och dagens humör är ju inte det bästa.
Men mitt nyårslöfte är att komma i form till sommarn. Vilket innebär Gym och promenader de dagar jag inte är på cirkusen och så fort snön är borta ska jag ut och jogga på morgonen innan skolan när jag är hos pappa och på kvällen när jag är hos mamma. ( annars blir det för tidigt )
På så sätt mår jag bra i mig själv. Just det Godis på lördagarna med.

Bilder från nyår :

Sabina, hemma hos henne var vi.



Kvällens par. : Pelle och Erica


Jag och Stefan :)


Hanna Romlin :D




Jag och Erica :D


sist men definitivt inte minst så är det en bild som bara jag är med på.
VILKEN SNYGGING VA!


Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0