19 Januari

Baloo = hmm 5 år idag ?? eller kanske 4. haha ja kommer inte ihåg! Baloo är mammas hund. Skit härlig filur måste jag säga.

Aja , skola idag då det "hemliga" projekter går bara bättre och bättre och vet ni något som är ännu bättre då. JO min cirkus börjar idag. Men vet ni något som är ännu sämre ? Jag vet inte om jag kan gå för jag har så jävla ont i knät sen vurpan jag och Jocke gjorde idag påvägen hem från maten. Klantarlset sa åt mig och hoppa på Jonathan (tårtan) bara för en liten skit sak, rätt kul ändå. Och jocke typ får tag på mig och han tappar balansen så tar han tag i mig med och de va rätt halt så vi håller i varandra för att inte tappa den helt och vurpa och vad gör vi , jo vurpar. XD Ja landar verkligen sådär splash som man kan  göra. Armarna rätt ut och så landar ja på knät och magen , de gjorde skiiiiiiiiiiiiit ont verkligen xD Det gör fortf. ont i mitt knä vilket är väldigt sorgligt eftersom att cirkus träningen börjar idag. men ja behöver inte åka förrän om en timme så det kanske bli bättre ;D hoppas på de :) Annars stannar jag hemma och vilar upp mig tills torsdag för då är de några fler timmars träning, från typ 6
halv 6-8 :P
Nu måste jag ringa pappa och be han handla lite saker innan ha är hemma ;D tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0