18 Januari

Nu sitter jag i skolan. Jag, CC, Koffa och Fiso håller på och förösker lära oss om radistyrna saker.
Jag sitter i trappen nu så jag skulle få prata med Hanna, Gustav och Erik i skype, kan va kul och få göra någonting annat än att bara lyssna på min helt underbart tysta klass. * host , host *  Hannahs komentar: Vafan gör de  inne i din klass egentligen. HON HÖRDE !! OCH JAG SATT UTANFÖR KLASSRUMMET MED STÄNGDDÖRR! XD  Då är de illa!
hahaha. Men dock gillar jag faktiskt min klass väldigt mycket :)

Lördagen då :
Jag och Hannah åkte till Gustav i Malmslätt, Gjorde plankstek, MUMS. Dock blev potatismoset lite väl torrt men de va gött ändå faktiskt! . Slänger ut lite bilder när jag kommer hem senare idag. För snart skäller min lärare på mig att jag måste jobba. fy skamm på mig ! :(

Just det.!!! Alla som läser min blogg och ni som går på Curt Nicolin Gymnasiet. Det blir en skidresa iår!!
Kan ni tänka er! Jag och Mija var hos rektorn och fick egenom det. och de enda man behöver betala själv är hyran av utrustning. Mat, Buss, och liftkort betalar skolan. Riktigt bra (:
Det blir den 12 mars förmodligen om ingen lärare har planerat in något annat just den veckan men förmodligen så missar de som åker iväg då , skidresan. För den ska bli av just den veckan ändå.

Shit numåste jag dra. rasten sluta för 20 min sen ! XD tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0