15/16 januari

Klockan är över 00.00  så då antar jag att det räknas som den 16 januari men ja ska iallafall prata om idag(15)! För de är fortf. idag för mig eftersom ja inte gått och lagt mig än!.

Martin skjutsade mig hem sikken tur ja hade! ja sa: Men bussen kommer ju ändå nu. Han bara skitsamma ja skjutsar dig! Ja va har man vänner till! hahahha :D Sen så klaga han på att han inte såg någonting för rutan var så smutsig. så sa han kolla om de finns vatten i den grå flaskan och de gjorde de. Han drar ner rutan och tar flaskan och sprutar vatten påxD Jag bara men spolarvätska ? han bara den är slut för länge länge sen , de här fungerar skit bra XD Såg fruktansvärt kul ut men de va tametusan bättre än spolarvätska XD Helt kliniskt rent såg de ut att va XD hahahha :D kul grej bara ! :D

Nu kommer Walen och Martin och hämtar upp mig de hade vägen förbi Skärblacka så jag måste kila! Tjing!

Utanför mitt hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0