10 januari

jag skrev nyss ett helt jävla skitlångt inlägg men min data fucka ur och jag var inte på humör innan. Jag är skapligt sur på allt och inget. Jag har börjat få humörsvängningar som om jag vore 40 år och kommit i klimakteriet. Hemskt. 
Aja gårdagen blev väl rätt lyckad, glömde dock mina vantar i malmslätt underbart att få åka tillbaka från ingenstans till ingenstans för att hämta ett par vantar för att sedan åka tillbaka till ingenstans där jag bor. Dock är Gustav snäll som mina vantar är hos och de ä ju positivt. Men en fattig flicka som mig har varken tid eller råd att åka dit eller handla ett par nya vantar.
JAg känner att om jag fortsätter skriva nu kommer texten bara bli hemsk lika bra jag slutar nu ! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0