27Februari

Kvar i malmslätt för ytterligare än natt så åker vi hem lagon tidigt imorgon tycker jag! Det blev faktiskt inte så mycket sömn inatt. Jag och Rasmus sov på en varsin sida i soffan och marcus sov på en sackosäck bredvid haha och hannah erik och gustav sov i sängen, Det ahr varit riktigt roligt. Nu är det snart pizza time. Det ska bli riktigt gött faktiskt. Nu lägger jag in lite bilder från gårdagen :)

Marcus fick sin present utav alla oss, han blev mycket nöjd :)


Detta var i paketet:)


Gustav :)



Jag och Rasmus :)


Jag hannah och Erik :)


Marcus och jag :)


Sen världens sötaste bild på Hannah :D


Denna bilden får även avsluta detta inlägg.
TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Hannah

absolut inte söt ..... :P

2010-02-27 @ 21:50:31
URL: http://hannahromlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0