25 Februari

Idag har Hannah och jag varit en sväng istan. Jag ville komma ut och göra nåt och tänka på annat så Hannah och jag föreslog en liten shoppingrunda. Dagens inköp lägger jag in bild på längre ner.
Men imorgon är den stora dagen! Jag ska återigen till malmslätt men imorgon följer Hannah med. Vi kommer till Gustav runt fem sen kommer Rasmus dit och vid 7tiden kommer Erik och Marcus också. Det ska bli riktigt kul att få träffa de igen faktiskt. ! Det blir även övernattning i Malmslätt och hemgång på lördagen. Förmodligen inte alldeles för sent för att jag vill nog gärna hem på lördagen. Det är inte ofta jag övernattar hos någon bara sådär. Jag vet jag är töntig. Men jag har faktiskt hemlängtan! Det är en sak om jag sover hos hannah liksom där är jag redan som hemma typ :) Men men nu ska jag fortsätta vara lite social med Hannah. Bilder kommer nu!


Hannas inköp: en tröja + jeans tights och en väska:)



Väskan :)


Jag i min tröja, lite suddig bild bara :)


Sedan en bild på mig och Hannah med som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: mia

snygg väska!!!

2010-02-27 @ 11:09:43
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0