19 februari

Hejsan!
Nu sitter jag här i skolan igen och borde göra matte men det är ju så tråkigt, Sen glömde jag faktiskt böckerna hemma och jag glömde de inte med flit. Men vi har fått några powerpoint med LJUD, på de är det genomgångar som vår rektor, Anders Södergren, har gjort åt oss. Riktigt bra faktiskt. Jag förstår rätt mycket. Sen kan jag kolla om och om igen om jag inte skulle förstå och sen sitta och klura lite själv. Riktigt bra faktiskt! Nu kanske det blir lättare att plugga hemma med om man har genomgång på varje kapitel.
Aja hela den här veckan har jag praktiserat på PPC i Finspång. Det har varit helt underbart roligt och jag hoppar innerligt att jag får vara där den större delen av praktiken i trean med. Som tur är består trean bara av fyra projekt veckor som är på skolan, ( utspridda fyra veckor) annars bara praktik. Då är det tre st, tror jag annars två, 6 veckors perioder sen en 12 period. Jag hoppas att jag får en 6 och 12 veckors period på ppc. Det var inte speciellt många som jobbade där och det var en helt annan gemenskap och man kom lätt in i gänget. Det var verkligen ett välkomnande jag fick. Alla var roliga och alla kom överens. Det var riktigt kul verkligen! Så även om jag bara var tre dagar så bjöd jag på fika, två semletårtor, och tro mig jag blev verkligen populär då! Haha, de skoja och sa att om man bjuder på fika så är det lättare att få jobb sen. Alla som bjuder på fika blir väldigt populära. Roliga grabbar. Hoppas bara att det inte är fler som önskar praktik där, men de är det förmodligen eftersom att alla fyra i min klass trivdes jättebra på ppc så, vi får bara hoppas att JAG får den platsen för ja kan inte släppa att det var så roligt.

Aja åter till vardagen. Ikväll ska jag nog till Malmslätt för att träffa Gustav, Hannah kanske skulle följa med också det blir nog kul och sen kanske Rasmus tittar förbi jag vet inte, och imorgon är det typ ombytta roller för Rasmus och Gustav för då ska jag till malmslätt igen och då ska jag till Rasmus, men då kanske Gustav tittar förbi det är sånt som märks likosm. Hur som helt så jag har superkul med dem grabbarna och jag är glad att jag lärt
känna de. Men imorgon följer inte Hannah med hon skulle träffa några från hennes prakitik då. Så hon kommer ha de roligt ändå :)

Sen efter idag har jag hela veckan på mig att göra massa saker så som, SOOOVA UT, träna träffa kompisar, kanske någon fest det är sånt som märks. Sen är det inte långt kvar tills jag fyller år och jag har planerat en middag för mina närmsta, Men jag har inte bjudit några än. För vet inte om det blir av helt. så det är sånt som märks! Shit nu har jag skrivit mycket.

Just det, Idag är det sista dagen på treornas projekt det innebär att några från varje företag är välkomna att titta på deras projekt som det gjort. tex. Wille och pelle och några har gjort en gocart! Lite kul! Då kommer även grabbarna från PPC med. Så jag får träffa de idag igen! Ska bli kul! Då får de sse mg hur ajg ser ut utan arbetskläder också, hehe. Men men nu är det dags för matematik igen, rasten är slut! Fast jag ska hämta en kopp choklad först innan jag fortsätter.
återkommer förmodligen med bilder ikväll.

HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0