13 Februari

Idag har jag varit me Hannah Romlin. Vi lagade mat, glodde melodifestivalen och bara hade de gött. Sen nu gick hon hem. Det är min dag! och imorgon eftersom jag inte får träna för jag har typ fått något me muskelfästet i armen , helt cp :S Min gymtränare tyckte de va nåt sånt iallafall. Kommer inte ihåg ezakt vad han sa mer än muskelfäste och vila tills de blir bättre. Så ska jag iallafall åka till Gustav och Rasmus i Malmslätt osm ligger utanför linköping. Förhoppningsvis blire lite bilder där ifrån med!  Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mia

kolla gärna in min bloppis som nu ligger upp och fynda massa kläder och även löshår! :D

2010-02-17 @ 12:32:03
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0