12 Februari

Hejsan! DEt var ett bra tag sen jag uppdatera här. :S Ledsen för det. :P
Träningen har i alla fall kommit igång igen efter en veckas uppehåll pga att takrasrisk. Det var skönt och tro det eller ej , även fast jag varit sjuk och sedan blev de uppehåll så gjorde jag nog min bästa träning någonsin igår. Jag klarade många nya saker sånna saker som jag knappt klarat alls klarade jag flera gånger i rad, och Vitols min tränare sa att nu sitter min tinsika. Både han och jag är superglada, sen så när ja skulle stå på händer, ja men då börja de också sitta. Jag kände hur jag började få mer och mer kontroll. vilket kändes underbart. Sen kom Magnus min mattelärare idag och sa att det inte var alls många som hade hämtat ut sina stipendier från industrikompetens på 10.000kr som en på varje teknik college vann förra året. Han frågade mig om jag funderat något på de Jag sa njaa lite. jag vet inte vad ja ska göra. Han bara men fråga henne om du behöver redovisa det för hon som har hand om det, eller om det räcker att göra de för skolan. Så ja mailade henne och frågade om det gick och isåfall om de skulle kunna gå att skolan fakturerar industrikompetens och på så sätt får skolan pengarna insatt och sedan sätter de in de på mitt konto, då kan jag göra i stort sett vad ja vill för de, inte shoppa!, jag har tänkt att jag skulle ta de pengarna och söka jobb på nordjobb.net och sedan söka ett jobb i Island och jobba där. Boende och sånt fixar då nordjobb och jag får betala hyra och flyg dit och hem. det skulle vara ett riktigt äventyr. För då får ajg både utlandsresa till ett land osm jag velat åka till länge och pengar för det. Just det om jag skulle jobba där skulle jag även läsa en språk kurs. Om det skulle bli engelska eller islänska avgör jag då. Sånt fall har jag tänkt att stanna resten av sommaren efter mitt första sommarjobb från skolan. Så just nu verkar allt flyta på bra för mig. Jag har tom gjort en halv sida i matten och ja är superstolt. Det brukar aldrig gå så bra för mig där!

I onsdags: Först idrott till halv fyra, sen typ springa gärnet för att hinna till ett möte som ändå inte började förrän halv fem, för att sedan ta en buss som INTE gick fem över fem när den skulle, den kom inte alls, så jag kom inte till kyrkan eftersom att jag var tvungen att vänta på nästa buss. jag kom hem åtta. Man måste älska Finspång :)
Observera att jag hade lovat att komma till sku på onsdagen klockan halv sju. :( Ledsen att jag inte kom. Jag kommer nästa onsdag istället. Det lovar jag! Sedan ska jag försöka komma flera onsdagar med. Skulle kanske bli ledare för gruppen 6-9år med. Jag jobbade ju med några i den åldern i somras, vilket jag tyckte var jätteroligt. då får jag hjälpa Lasse på kyrkan där. Det vore trevligt. Eftersom att den tiden passar mig lite bättre iallafall. Men då kan jag bara närvara varannan vecka. Men det är bättre än inget :)

puss hej leverpastej!

Just det, min grupp vann tårttävlingen i skolan i onsdags. Av 33 tårtor, var vår både snyggast och godast! :D


Kommentarer
Postat av: Bebst

leverpastej MUMS!

2010-02-13 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0