later igen!

Hemma efter en superpromenad med Emma. Det var riktigt gött faktiskt och precis som jag trodde så hade vi jättemycket att prata om.

Första veckan i augusti har jag nu frågat Sofia Karlsson om hon vill dela med mig i frankrike i nämligen taizé. Det underbara stället där alla bekymmer är borta! SÅ HOPPAS , HOPPAS :D Sen pratade jag även med min italenska vän. Han undrade om inte jag och lilla Fia ville åka till Milano så hämtade han oss där så fick vi en dag i Milano och sen till frankrike så kör han oss dit. Det vore skit kul! Speciellt eftersom Mattia är en av världens gulligaste killar! Skulle ja be han flytta hit så skulle han göra det haha:) jag tänkte att jag skulle ringa henne snart så vi kunde prata lite och kolla lite resor. Dock förstår jag om hennes mamma inte skulle acceptera att vi åkte till milano först eftersom att Sofia inte träffat Mattia ÄN. Hon kommer också förälska sig i den gulliga killen :) Vi får se vad som händer, ja lär ju skriva ner det iallafall!

Jag är också bjuden till ett bröllop på FIJI öarna, helt otroligt dock kostar det 24000 att flyga dit tur och retur och då är inte hotell inräknat så ja har inte råd att åka dit tyvärr. Men det hade varit en riktigt häftig upplevelse. :)

Nu ska jag ringa Sofia! puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0