KLÄNNINGEN ( 26 april )

min underbart söta klänning som jag budade på, på tradera har någon jävel budat över så känner jag att det kommer gå hur långt som helst så idag åkte jag in till stan och köpte en klänning istället. det kommer att tillkomma ett svart bälte i midjan med tror jag , sen blir det ett par svarta lite genomskinliga tights och ett par med lagom klack för att dansa i till nelly kvällen den 7e ^:D Men jag kanske inviger klänningen på otten på fredag ja får la se hur ja gör haha. Allt jag vet är att jag ska ta det lugnt, inte dricka så mycket, drack faktiskt i fredags när jag var i småland och fick en redig bakfylla på lördagen, mamma ja vet att du inte gillar det här men du får stå ut, men som sagt som man bäddar får man ligga och så enkelt är det.
Första skoldagen på denna vecka, börjar sjutk segt med att Stivon pressar mig till tusen och jenny orkar snart inte hålla sina känslor inne för hon är så stressad över allt som händer ch imorgon börjar jag träna vilket innebär att hon har sjukt mycket läxor att göra och hon hinner inte göra dem i tid för nu ska hon träna tisdag, onsdag och torsdag. sen blir det faktiskt ut och gå i skärblacka på fredag och sedan på lördag blir det nog första maj tåg och på söndagen blir det träning igen och efter den ska jag träffa Erica.

Nu har jag även bokat resa till Taizé iår igen, så nu är mina stipendie pengar slut faktiskt. eller ja, jag får till baka 2.600 kr eftersom Sofia blir skyldig mig dem eftersom jag lägger ut så länge :) MEN DE SKA BLI SKITKUL, vi åker 31 juli vilket gör att det är exakt samma vecka som de andra tre åren jag har åkt :D jag längtar redan !!!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt, gillar inte!!!!!!

2010-04-28 @ 21:35:26
Postat av: Hanna

Hej så att du var intresserad av en hårförlängning på en annan tjejs blogg. Har nämligen en till salu. Mörk brun, 45 cm Oanvänt. Hör av dig vid intresse eller mer info :)



MVH Hanna

2010-04-29 @ 19:53:48
Postat av: Catta

Synd att du aldrig fick klänningen ! :( Men du kommer vara skitsnygg på Nelly kvällen iallafall! I KNOW IT ! <3

2010-05-01 @ 20:52:42
URL: http://cathauiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0