???

jag har då ingen aning om vad det är för datum jag vet bara att på måndag så lyfter flyget hem och hittils har jag köpt till mig själv :
- några armband
-3 billabong skjorts
- en bikini
- en adidas väska
och lite mer som ja inte kommer på just nu, det enda jag vet är att jag handlar fler presenter och sånt än grejjer jag köpt till mig själv XD så nu börjar de bli lite panik, men imorgon blir det shopping p hög nivå och även på söndag tor jag och jag har massa pengar kvar som jag måstehandla upp, Så nu ska jag inte tveka längre utan bara köpa risken är att resväskan väger lite för mycket på hemvägen hahah, Det får pappa betala i sånt fall, puss på han! :D

För några dagar sen var vi och snorklade vid bamboo island, feg som jag är så vågade jag inte hoppa i efter att Bau( vår båtchaffis) berättade att det fanns hajar lite längre ut :S Men det var tydligen jättefint korallrev och sånt, Sedan så kom la vi till vid sandstranden på bamboo, VILKET PARADIS!!!! Stranden var precis vit och det var så himla härligt. Slänger in lite bilder! :)

 Det här är Bau :)


Vilket paradis eller hur! :D





 Fotskrubb och fotmassage på Railey beach :) Han som ligger bredvid är även Kai * stavning? * Adams!



 Pia Adams! En av våra hotellgrannar! Familjen Adams har vi även gjort en hel del utflykter och sånt med! Trevliga stockholmare de där :)

 Pappis i Familjen Adams Badring HAHAHA





 Barnen i familjen Adams, Madde (21) och Jocke(15) :)

 Bamboo Island




Kommentarer
Postat av: Izabell

GUD SÅ HÄRLIGT...JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK :)

2010-04-03 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0