4april

Äntligen har jag koll på datumet men det är väl bara för att jag vet att vi ska åka hem den 5e :S usch, jag vill verkligen inte åka hem , eller jo till alla kompisar då men jag vet ju vad som väntar mmmm plugg :S har skiiiiit mycket att göra men ska försöka hinna göra så mycket som möjligt imorgon på planet.typ läsa klart boken och skriva klar all engleska :S dock så har jag redovisning tisdag om en vecka så det är inte eller så himla kul eftersom jag inte har en aning om vad som ska vara med på den. Som tur är har jag klockrena kill och tjejkompisar som kan berätta för mig vad som ska finnas med, puss på dem! :)

Nu ska jag njuta av värmen sen ska jag in till staden förmodligen klippa mig och kanske göra lite slingor, as billigt här och Amanda en tjej som vi träffat här hon blev skitsnygg i håret så tänkte gå till samma ställe kostar typ under hundralappen, lätt värt! :)

pussssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

säljer brunt löshår med clips på träns, håret är äkta och går självklart att färga,platta,locka,tvätta och föna :)

skit fin kvalite till billigt pris är du intresserad ??

2010-04-06 @ 10:55:05
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0