20 April

Nu är mina BUSSbiljetter till värnamo beställda, sjukt dåligt att de där askmolnet kommit för alla tågbiljetter blir svin dyra! Så riktigt tråkigt att sitta i en buss i 3 och halv timme + ett byte med i jönköping och jag undrar hur det ska gå eftersom jag inte ens hittar i skärblacka en så jag hoppas bussbytet ligger nära, annars kommer jag nog inte fram! Nu sitter jag i skolan och gör det sista på naturkunskapen nämligen Buddhismen, vi ska skriva ett dagboksinlägg och fördjupa oss i buddhismen. Jag funderar fortf. på hur jag ska skriva men kanske som jag skriver en blogg fast aaah inte riktigt men det löser sig nog.
Just nu sitter jag med Jonathan (tårtan som han så kallades men nu ändrades det till Jonte) och sen sitter även två killar framför mig nämligen Daniel och Jocke. Vi får la se hur mycket jag jobbar när de sitter bredvid. Det blir mest prat haha! Aja idag är vi på bergska och sedan sista lektionen har jag på cng slutar halv fem som det är planerat i alla fall.

hör av mgi senare ikväll eller nåt tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0