20 april LATER

Home sweet home.
ÄNTLIGEN säger jag bara, fy tusan för att gå i skolan till halv sen för att sedan vara hemma klockan sex nej det gillas inte. Men vad som gillas nu är min sjukt goda kycklingsallad som jag gjorde igår. Mamma fick dock ta sönder kycklingen de klarar jag inte än^ men men och vad som mer gillas är att jag snart ska gå ut och träffa Emma, som jag förövrigt inte umgåtts med på jättelänge. Så vi har nog en hel del att prata om så det blir nog en lång och nyttig promenad. Sen ska jag duscha, packa,plugga och sova! Förmodligen hinner jag väl prata lite med min man Hannes också vi får la se :) Kanske drar ett inlägg senare det är sånt som märks!
kyss och smek trevlig smet! ( ja är dålig på rimm )

                                                               
 Det här min älskade syster som fyllde 25 igår :)          och det här är min mamma :)
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0